5 NAJBOLJIH OBROKA POSLE VEŽBANJA

Razlika između prosečnog i naprednog vežbača često se može objasniti ishranom.

Napredni vežbači dobro znaju kolio je važan odabir hrane koju će konzumirati nakon treninga, ali većina aktivnih ljudi i dalje tome ne pridaje veliki značaj.

Ipak, ako želite najbolje rezultate, treba da se držite određenih namirnica, koje će iporaviti vaš organizam nakon vežbanja.

Cvekla

 

Ovo neobično povrće ima crveni pigment betacijanin, koji je odličan antioksidans, pomaže pri prenosu kiseonika u mišiće i ublažuje grčeve. Korisna je bez obzira na način spremanja.

stepupblog7

Jaja

stepupblog3

 

Jaja su bogata proteinima, pa se smatraju jednim od najboljih obroka nakon treninga. Proteini iz belanceta pomažu oporavak mišića, a žumance vam daje neophodnu energiju.

Grčki jogurt

stepupblog4

 

U nešto manje od dva decilitra grčkog jogurta ima 14 grama proteina i samo 100 kalorija. Uz sveže voće, postaje idealan izbor obroka posle vežbanja.

Lubenica

stepupblog5

 

U toplijim danima većina ljudi uživa u ovim ukusnim i osvežavajućim plodovima koji rehidriraju telo i daju mu preko potrebne nutrijente. 92 odsto lubenice je voda, a porcija od dve šoljice ima samo 80 kcal.

Ćuretina

stepupblog6

 

Ćuretina je odličan izvor proteina koji su nakon treninga preko potrebni vašem telu za oporavak. Količina potrebnog proteina varira od osobe do osobe, ali u danima u kojima se bavite kardio vežbama, kao što je trčanje, potrebno vam je oko 1.2 do 1.4 grama proteina po kilogramu telesne težine, dok vam je u danima kada radite vežbe snage potrebno od 1.6 do 1.7 grama po kilogramu telesne težine.

POGLEDAJTE

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+