KOJE SU KORISTI PILATESA?

Pilates poboljšava vaše zdravlje, bez mučenja tela napornim i iscrpljujućim treningom

Osvežavajuće vežbe za um i telo

Usmeravajući pažnju na pravilno disanje, ispravno držanje leđa i karlice i koncentracijom na glatke, tečne pokrete, postajete usklađeni sa svojim telom. Vi ste zapravo naučili kako da kontrolišete svoje kretanje.

U pilatesu kvalitet pokreta je važniji od broja ponavljanja. Pravilno disanje je bitno, a pomaže vam da izvedete pokrete sa maksimalnom snagom i maksimalnom koristi. Poslednje, ali ne manje važno, pravilno disanje može smanjiti stres.

stepuppilates3

Razvijte čvrst “core” – ravan stomak i snažna leđa

Pilates vežbe razvijaju snažan “core” ili centar tela. Core se sastoji od dubokih trbušnih mišića i mišića najbližih kičmi. Kontrola se postiže istovremenom kontrolom trupa, karlice i ramenog pojasa.

Izgradnja dugih mišića i fleksibilnosti

Konvencionalni ili tradicionalni treninzi su prenaporni i izgrađuju kratke, velike mišiće – tip najviše sklon povredama. Pilates izdužuje i jača mišiće, poboljšava fleksibilnost i pokretljivost zglobova. Telo s uravnoteženom snagom i fleksibilnošću je manje sklono povredama.

Izgradite ravnomerno snažne mišiće na telu, poboljšajte sportske sposobnosti i sprečite povrede

Puno tih istih konvencionalnih treninga imaju tendenciju da treniraju iste mišićne grupe iz treninga u trening. To dovodi do toga da slabi mišići postaju slabiji, a snažni mišići postaju jači. Rezultat je mišićna neravnoteža – primarni uzrok povreda i hronične boli u leđima.

Pilates trenira celo telo, čak i zglobove i stopala. Ne trenira jednu mišićnu grupu više drugu manje. Cela muskulatura je ravnomerno, uravnoteženo pod treningom, pomaže vam da uživate u dnevnim aktivnostima i bavite se sportovima većom lakoćom, boljim rezultatima i manjim šansama za povrede. To je razlog zašto mnogi profesionalni sportski timovi i sportisti koriste pilates kao bitan deo njihovog treninga.

Saznajte kako se kretati

Pilates vežbe treniraju više mišićnih grupa odjednom u glatkim, kontinuiranim pokretima. Razvijanjem pravilne tehnike, možete trenirati svoje telo u sigurnijim, korisnijim kretnjama – veoma bitnim za oporavke od povreda, razvijanjem sportskih sposobnosti, razvojem muskulature za dobro držanje i optimalno zdravlje.

stepuppilates2

 

To je nežan …

Mnoge od vežbi izvode se u ležećem ili sedećem položaju, a većina vežbi dovodi do blagog porasta pulsa tako da vam može pomoći pri potrošnji kalorija i smanjenju težine. Pilates je toliko siguran način vežbanja da se koristi u fizikalnoj terapiji pri oporavku od povreda.

Ali to je takođe je i izazov …

Pilates je sistem vežbanja koji izrazito razvija fleksibilnost. Modifikacija vežbe omogućava promenu intenziteta od lakog ka teškom. Krenite sa treningom koji vam trenutno majviše odgovara i vremenom ga modifikujte ka težem i videćete ubrzo napredak.

Probajte!

Pilates je nešto novo za vas i želeli biste da probate? Pogledajte na našem sajtu satnicu treninga i pridružite nam se!

POGLEDAJTE

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+