BODYSHAPING

Pilates metod vežbanja je početkom 20 – og veka razvio Josef Pilates (Joseph Pilates).
U osnovi, Pilates vežbe stavljaju akcenat na pravilno disanje i položaj kičmenog stuba kao i jačanju trbušnih i leđnih mišića koji su značajni u prevenciji i otklanjanju bolova u leđima.

pilatesstepup2

Ove vežbe se izvode laganim intenzitetom uz kontrolu svakog pokreta kako bi se postigao maksimalan efekat usmeren na određenu grupu mišića.

sandra-milasinovic.jpg

Vežbanjem se bavim preko deset godina i isprobala sam razne programe treninga. Posle porođaja sam izabrala pilates za povratak u formu i imala sam sreću da naiđem na instruktorku Dušku. Posle tri meseca, napredak mog fizičkog stanja, ali i psihičkog, je bio očigledan. Atmosfera na njenim treninzima je relaksirajuća, zdrava i podsticajna, vežbe prilagođene pojedinačnim potrebama iako smo u grupi, dok veliku pažnju posvećuje ispravnom i bezbednom držanju celog tela. Redovni treninzi su mi postali prioritet.

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Sandra Milašinović
ksenija-kustudic.jpg

Još kao mala počela sam da treniram plivanje i odbojku. Međutim, vremenom, zbog raznih obaveza, sam prestala i počela sam da idem u teretanu. Isprobala sam više teretana, kao i više programa poput aerobika, body pumpa, samostalnog vežbanja..Pilates kod Duške mi definitivno najviše prija, već tri godine vežbam kod nje. Vidim veliku promenu, zategli su mi se misići, bolje se osećam, vežbe koje nam daje su raznovrsne pa aktiviraju celo telo. Duška veliku pažnju posvećuje pravilnom držanju i položaju leđa pri vežbanju, kao i pravilnom izvođenju svih vežbi. Iako nas je u grupi više, svakome posvećuje pažnju i brine da li smo dobro šta uradili. Uz pratnju odlične muzike na “časovima” se smejemo, ispričamo po koji vic, opustimo pored toga što vežbamo.

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Ksenija Kustudić
mina-miric.jpg

Duška je odličan trener. Uvek je posvećena svim vežbačima, kako grupno, tako i individualno. Uvek se trudi da kombinuje različite vežbe, za svaku grupu misića. Od kada treniram kod nje, a to je već par godina, moje telo je dobilo izvajam i zategnut izgled, a najvažnije od svega je to što se osećam zdravo i opušteno. Pilates je odličan i za mentalnu stabilnost i zdravlje, opušta sve misiće i oslobađa od stresa. Uz to Duškica nam uvek daje savete oko ishrane, uvek ima neki novi, super recept da podeli sa nama. Nikoga ne tera da radi preko svojih mogućnosti, već “svaka radi u svom ritmu”. Najlepše od svega je što nam je grupa super, cool pozitivna i što se tokom treninga uvek lepo smejemo i družimo. Tako da je trening sa njom uživanje

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Mina Mirić
PROGRAM SATNICA
Individualni (jedan na jedan ) ponedeljak...petak : 07.00-21.00
Vođeni (jedan na tri ) ponedeljak...petak : 07.00-21.00
Kineziterapija ponedeljak...petak : 07.00-21.00
Bodyshaping utorak-četvrtak : 19:00 i 20.00 / subota : 10.00
Vežbe za trudnice i porodilje ponedeljak...petak : 07.00-21.00

STEP UP PROGRAMI

  • Individualni treninzi

  • Vođeni treninzi

  • Kružni trening

  • Samoodbrana

  • Pilates

  • Zumba

  • Joga/Pilates

  • Aerobik

  • Školica sporta

  • Sportska rođendaonica

  • STEP UP kamp

  • Program za vrtiće

IMATE PITANJA ZA NAS?

Pišite nam ili nas kontaktirajte putem telefona

Share...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+